Vilka mobiler?

 z610i w880i

Jag funderat lite på en ny mobil, eftersom att jag har haft min i två år nu. De första, Z610i (isåfall den rosa)har jag tyckt varit snygg sen när de kom. Walkman mobilen är ju riktigt ny och platt + walkman, får plats med massor av låtar, men jag har ju redan en iPod. Den får man ungefär för en tusing till, och de nya som kommer kanske bara för det mestaär platta, då kanske den första snabbt blir 'gammal'. Frågan är då vad man ska satsa på. Vänta ytterligare, eller vilken? hmm

Kommentarer
Postat av: Annie

den blåa till vänster ska ju sandra få och knapparna på den till höger klaga du ju på.. jag tycker att du ska ta någon helt annan.. vänta lite till, det släpps snart nya.

Postat av: Josefine

jo, jag funderar på den rosa. annars jag kanske ska vänta, och knapparna spelar ju egentligen ingen större roll, får se! :)

2007-03-07 @ 19:27:47
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Olivia

ja tkr du ska ta den platta walkman elr vänta :)

2007-03-07 @ 22:10:46
URL: http://oliviasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback