Sura nappar!

Åååååååååååh, sura nappar! När mamma kom hem och fick se skorna jag köpte idag så sa hon att de var för små!!!! Jag och annie gick runt i timmar tills vi hittade de i rätt storlek. Jag blir så arg, och nu går det inte att rinfga pg. a. at affärerna har stängt! Jag kan inte ha skorna imorgon då eftersom att de ska bytas, då kommer ala tro att jag härmar annie, haha XD

Kanske jag kan köpa de om de finns i täbban imorgon, eler minst lägga undan dem när vi har skolbio ;) As-skönt, jag börjar 9.15 då, wiie ;D

Kommentarer
Postat av: Sophie

men vad vet din mamma om de är för små? De sitter ju på dina fötter!;)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Josefine

Jag vet, men mamma har lite mindre fötter än mig och de satt precis på henne. Jag kände också att de var precis när jag kom hem :P

2007-03-25 @ 21:25:28
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback