Köp

Idag var jag i centrum, dagens köp blev ett par vanliga halvlånga svarta leggings från h&m, förvånandsvärt så kostade det bara 29.50, stort plus till dem ;)


Sen så har jag kollat på en bikini, jag tror att det blir den s´varta eftersom att man ser blekare ut i vitt, och att den vita blir mer äsmutig' eller hur aman ska förklara det ich kanske genomskinlig, och det vill vi inte, haha :P

Jag har också letat efter, ca i en månad nu (?) efter ett par tjocka gråa strumpbyxor med issydda räder på, eller hur man ska förklara det.
De kommer iallafall aldrig in, någon som vet vart de finns?


Kommentarer
Postat av: Annie

du man ser faktiskt brunare ut i vitt..

Postat av: Josefine

hmm, beror på hur brun man är. iofs så kommer ju jag vara borta i 3 veckor, såjag kommer att bli en.... kokosboll! XD kanske jag ska köpa den iaf?

2007-03-29 @ 20:17:32
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: klara

Menar du sånna strumpbyxor som jag har på dagens outfit, så finns dom på H&M för ca 130 kr!

2007-03-29 @ 22:35:36
URL: http://klaraj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback