Godbitar från forever21

godbitar

Ännu ett par godbitar från 
forever21

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej.. jag gillar den vita bäst, men det var inte dt jag tänkte skriva. Jag har en fråga till dig. Du verkar ju veta mycket om mode. Jag ska köpa en vit klänning till sommaren, jag undrar om du har nått bra tips eller bra tips på affär?.. jag skulle bli jätte glad för svar :D

och så undrar jag vad du tycker om hockeyfrillan? Jag funderar på att klippa mig så. Har du nån bild?
Tack på för hand (L)

Kram

2007-03-13 @ 20:17:12
Postat av: Josefine

Hej Linnea!
Du kan kolla på H&M, Gina Tricot, TopShop, BikBok, VeroModa, MQ och Lindex, de brukar ha snygga saker :) Jag själv ska köpa en från Gina tricot som är jättesöt ;)

Apropå Hockeyfrillan som du tänkte. Det är ju inne med korta frisyrer. Det beror helt på vad man passar i och vad man känner för. Hur ser ditt hår ut nu och vilken 'slags' hockeyfrilla menar du?
Jag ska försöka få fram en bild som jag kan publicera i bloggen :)

Postat av: Linnea

Tack Josefine!
just nu har jag håret i en kort frisyr (ca 5 cm under öronen), sned lugg och lite uppklippt. Jag har brunt hår och ljusa slingor. Jag hade tänkt mig något i stil med: kort där uppe så att det står upp lite så där och håret längre, längre ner.
Jag läste i för sig i en tidning att man ska ha mjukt klippta frisyrer i sommar, men jag tror att jag vill klippa hockeyfrillan ändå.

Väntar på bilden. Tack på förhand!!

Kram <3<3

2007-03-16 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback