Att göra idag

Godermorgon kära vänner! Klockan är kvart i sju och jag är jättetrött! Ska börja göra mig iordning vid hel ;)

Igår var jag på en cabarékonsert som dramagrupperna i min och min parrarellklass medverkade i. Den var riktigt rolig, det ser verkligen ut som att de har roligtuppe på scenen!
Jag själv går i ensemble, så jag sjunger då mer ;)
Går du i någon rikting på dn skola, eller bred?

Ha en fortsatt bra dag! Jag har inte så mycket idag, jag slutar vid två, häärligt! Sen ska jag till centrum och köpa de där marinblå skorna. Om du inte sett dem, gå in på rubriken 'scorett' ;D

Kommentarer
Postat av: jossan

joo, det jag undrar var (som jag inte riktig förstod när du svarade mig senast:P) vad är profilbild? är det den som är vid kalendern eller är det ngn annanstans? är lite förvirrad :S
annars jätte bra svar:D
tack så mkt!

//jossan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback