Smink

smink

Ungefär såhär ser det ut i min necessär, ta en titt vettja ;)

- Ansiktstvål, Ansiktvatten och Ansiktskräm fån apoteket, seras eget ämne "L". Jag brukar ta det på morgon och kvällar, superbra!

- Kanebo, är tyvärr inte med på bilden, men det är en brunkräm som  ger en fin färg och är bra mot hyn, brukar ta den efter jag tagit apotekets produkter ( se ovan ).

- Nivea mascara, har gummistrån, ger inte klumpar, mycket bra!

- Täckstift, det här är från Isadora. Det spelar egentligen roll vilket det är, bara det är i rätt färg.

- Rouge, "nu cocolur" Jag tycker verkligen att den här är super. Den har en blandning av lite sött ljusrosa och mellanbrunt, när man har för bruna brukar det bli mer som en kant. Den här jämnar ut och är perfekt för iallafall mig :)

- Rougeborste, sött prickig, vet inte riktigt vart den är ifrån ;)

- Ögonfransböjare, gör så att ögonfransarna ser längre ut, tycker att den är jättebra. Enkla från H&M kan inte jag använda när jag börjat använda den här, de andra vänjer man sig nog med, men jag nyper mig alltid haha XD Den här är perfekt för mig ;D märket, "perplex"

- Isadora pack, massor av olika behagliga färger på ögonskuggorna, rouge och vinrött häftigt läppglans ;)

- Puder, "RIMMEL, Stay Mattle"Jag tycker att den är bra, det spelar egentligen ingen roll, bara man själv tycker att det är bra, och att färgen är rätt. Jag måste köpaa nyrr för att mitt har gått helt sönder, får knappt på något, det skulle vara jättesnällt om någon skulle kunna skriva exempel på någon bra så kan jag kolla :D

- Parfym, Lancome. Den luktar sååå gott och fräääscht, älskar den!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hallu sweetie' va fint smink.Hela din blogg va as sweet..

Älsk

2007-01-27 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback