Onsdag

Jag kom upp segt idag också, så jag hann aldrig skriva imorse.
Min sista lektion var hemkunskap där vilagade skink och ost paj, yummie! Det har blivit mysigt på sista tiden där nere när vi de senaste gångerna har släckt ned och har tända ljus, som en resturang ;D
Men idag var våran lärare tvungen att gå till nåt möte en halvtimme innan, så jag hade god tid innan min gitarr började, den är typ 100 meter från vårat hus.
Jag kom på att idag på SO:n så hade vi ingen lärare, eller våran lärare, Rut kom in någon gång, (typ aldrig). Haha, eftersom att hon typ aldrig kom på slog killarna på bandspelaren som fanns där inne, skruvade upp till högsta volym, det var nån jazz XD och så råkade Henrik sätta sig på lärarstolen där han sälv hade kagt ett häftstift som låg och väntade på Rut, men hon satte sig aldrig, han själv blev offret XD haha, lite skoj :)
Imorgon ska jag och Sanna bl. a. till romme på friluftsdagen, vi beställde idag, bara lite sent, men en gympalärare fixade det ;D

Bloggar mer sen, hade tänkt att ha som en 'modesida' åka till stan eller centrum och ta kort på en massa kläder i provrum, vad tycks? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback