Laserdome

Nu har jag kommit hem för ungefär en timme sen från laserdome, helt slut, det var riktigt ansträngande och man fick typ inget rent syre, haha XD de var faktiskt riktigt läskigt ibland när man gick runt hörnet och och där kom det någon med laserpistolen och man blev träffad!
Det var lite svårt för mig att fatta hur man skulle skjuta, jag blev bara träffad så jag fick gå ut, de förklarade att man var tvungen att hålla båda händerna på pistolen. Det kändes inte precis som att jag var bäst precis, men det var riktigt skoj, gör jättegärna om det! Det var jätteroligt med hele klassen, vi i laget gul och röd gick ihop mot blå XD
Kram /Josefine

laserdome

Kommentarer
Postat av: sannaaa

snyyft, jag va sjuuuk :(

2007-01-26 @ 19:23:36
Postat av: Olivia

ja va me! de va faktist ganska kul :D

2007-01-26 @ 21:33:24
Postat av: Pernilla

Haha, de va ju kul ju, men ja kom näst sist.

2007-01-27 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback