Lääängtar!

  sölden turkiet

Jag har mycket att se fram emot och längtar verkligen!
Jag och min familj ska till sölden i alperna och åka skidor, jag och min syster har åkt sen vi var 2 år. Vi åker då till sälen och nu ska vi åka på riktigt, ser verkligen fram emot det!
i ska också till Grekland och öluffa i 3 veckor, det ska verkligen bli superkul! Först när de började prata om att öluffa tyckte jag och lollo att det inte lät särskilt kul, för vi trodde att man typ åkte på en båt hela tiden, men nej, man åker till olika ställen och stannar på dom i ungefär i en vecka var.
Vi brukar vara borta i en vecka när vi är utomlands, då kommer det här vara som att vara i 3 länder ;D
Bilden ovan är från i somras när vi var i turkiet och åker på en härlig båtresa en dag, hääärligt!
Ska du göra någonting speciellt som du ser fram emot, skriv i kommentarer ;D

Kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: Kenza

Svar på din fråga:

När du gör dockan så går du bara vidare till "provrummet". Där kan man sätta på olika kläder:)

Postat av: Josefine

tack så mycket, såg det precis efter, men nu går det inte att logga in XD får kolla lite till :)

2007-01-28 @ 16:24:12
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: alicia

så härligt vattnet ser ut! alldeles klart och fint ju :D ja längtat till ja o familjen ska till teneriffa i mars på semester. Har inte vart utomlands i nåt varmt land på flera år så det ska bli såå härligt :D Sommaren -08 , om det nu blir nåt, så ska ja på språkresa till malta me nåra kompisar. Det ska bli skitkul :D

fin blogg förresten! =)

2007-01-28 @ 22:03:15
URL: http://dansholist.blogg.se
Postat av: Josefine

alicia: det låter riktigt härligt!, jo visst är det, mitt ute på havet också :)
tackar så jättemycket ;D

2007-01-29 @ 07:41:49
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hallå, guu så härligt. har också sån lust att åka utomlands. ha de bra!

2007-01-31 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback