Härlig dag!

håltimma

Idag efter första sega lektionen fick klassen reda på att det inte fanns någon vikarie till gympan, så vi hade håltimma i en timme + hela lunchrasten på en timme, alltså två timmar!
   Under den tiden så åkte vi till täby centrum, och eftersom att alla butiker var stängda eftersom att klockan var som den var, kring 9 tiden, så gick vi till det gamla goa stället, donken ;D Där köpte vi bl. a. pommes, burgare, glass, toast och morötter tillsammans, riktigt gott!
  På vägen hem till skolan igen så köpte några av oss latte / capuccino, muums! När vi gick till bussen kom jag på att jag glömt att ta kort där vi satt på vårat mysställe på donken så det blev ett kort på bänken, inte precis likadant, menmen :)
   När vi gick ut och väntade på bussen så var det ett fantastiskt väder, mycket snö och jättesoligt! Helt underbart var det verkligen, det kändes som att man var i fjällen!
   Sen var det då slut på det roliga och vi var tvugna att börja bege oss hemåt. Men jag blev verkligen glad varje gång jag tittade ut på det underbara vädret!

kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: sandra

så jävla härligt asså! :)

Postat av: Olivia

häärligt!

2007-01-26 @ 21:57:01
Postat av: Josefine

ååh ja! måste göras om, friheeeeeeeeeet! :D

2007-01-27 @ 17:33:10
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback