Finfint!

Jag har inte hittat någonting på h&m på länge, gick in på deras hemsida nu och såg att de hade olika valentine erbjudanden som är här till alla hjärtans dag borde det vara. Jag fastnade för den här underbart söta klänningen, kolla de olika färgerna i sidan åt vänster, men tror att om jag köper ska den vara grå eller svart. Den kan man ju både ha den över ett par leggings och bara som klänning på sommaren, och saken är ju den att den bara kostar 149:- ! jag måste gå och köpa den snart, annars kommer det som vanligt vara så att jag velar och när jag ska köpa saken så är den slut och kommer inte in igen XD
Vad tycker du om den?

klänning

förresten, det här undebart söta hårklämman från h&m har jag kollat på, och bara för att jag ska gå dit och köpa den så är den naturligtvis slut! På sidan står det att nån leverans kommer v. 14, och det är liksom i början av april! Den är slut i täby centrum, är det någon som bor nära något annat centrum eller som vet vart den kan finnas? :) skriv då gärna i kommentarerna :D
pärlhårklämma
Kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: Erika

Kolla på Stinsen i sollentuna.. Om dom har H&M där..xD Där har dom alltid kvar det som är slut överallt xP

2007-01-27 @ 16:09:58
Postat av: Josefine

tackar, ska genast kika ;D

Postat av: Pernilla

Ååå, så söt klänning skulle passa dig perfekt, du skulle passa i både grå och svart lika bra(söt klämma)

2007-01-27 @ 22:58:53
Postat av: sannaaa

Hejsan hjärtat, TACK för du fixa allt så underbart fint ;D

älskardej

2007-01-28 @ 09:17:14
Postat av: Josefine

hihi, det var SÅ lite så :)
jag visste inte precis hur du ville ha det, det är bara att skriva vilka färger och så, tog bara lite som jag trodde skulle passa :)
pusss

2007-01-28 @ 11:28:39
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Fröken T

Ja, den är himla snygg, den där klänningen :)

2007-01-28 @ 14:03:57
URL: http://terriern.blogg.se
Postat av: alicia

älskar den klänningen, var jättenära på att beställa den men tror inte den passar mig så bra :/
Hittar jag den i ngn affär och om den passar så ska ja definitivt köpa den, det är ju ett riktigt fynd :D

2007-01-28 @ 22:05:47
URL: http://dansholist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback