Vilken?


Jag gick in på Gina Tricots 
hemsida för att leta efter de ursöta klänningar / toppar som jag hittade, men på den första hittade jag inte rätt modell eller färg, på den andra fanns det bara ljusrosa på nätet och den går inte att lada upp för tillfället. Har kagt undan till imorgon, visste inte vilken, så du får tycka till lite ;D.

♥ Det första ( gråa ) skulle jag isåfall ha i vit, ser ungefär likadan ut, bara att det är kortare armar.

♥ Den andra är samma modell, bara att den är vit. Kan ha till jeans, leggings, strumbyxor och bara som klänning på sommaren, (iofs, med båda :)

sötipötis

Kommentarer
Postat av: alexandra

den åt höger!

2007-02-09 @ 22:03:42
Postat av: Anonym

hmm, funderar på den, både billig och lika söt ;D

2007-02-09 @ 22:31:39
Postat av: Josefine

/Josefine

Postat av: malin

Absolut den gråa super fin !

2007-02-09 @ 23:10:04
Postat av: Annie

köp inte den till höger i vitt, har köpt en sån till klara!

2007-02-10 @ 10:25:08
URL: http://anniesmode.blogg.se
Postat av: Josefine

hmm, får se vad det blir, men jag tror inte att klara är den enda som kommer att ha en sån, får se ;D tack för alla tips :)

2007-02-10 @ 10:31:01
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback