Tisdag

Hejsan =) Idag är klockan  20.00 och det här är mitt första inlägg idag. Men har inte hunnit, och imorse var jag helt däckad. Pappa kom och väckte mig och jag somnade senast om och vaknade igen 45 minuter senare. Började då blöda näsblod eftersom att jag har sovit så lite och aldrig kommit i säng på kvöllarna, ska försöka gå och lägga mig tidigare ikväll.
  Sen när jag kom till skolan hälsade jag på Emma. Båda vi går på gitarr och har samma lärare kom vi fram till idag. Iallafall. Gitarrlärarna bl. a. hade ixat en tjej som var 'singer, songwriter'. De gjorde en möjlighet för och tjejer att kunna träffas och veta hur hon skriver bl. a. Den dagen var igår! Och jag sa till min lärare at jag skulle komma, han sa att det var jättebra om jag kunde komma. Woops, vad ska jag göra nudå? Har gitarr imorgon igen. Känner mig 'lite' skamsen...
Ialafall, kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: Annie

däckad, haha x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback