Söndag

Idag har somsagt jag och Annie varit i täbycentrum och kollat runt lite.  Annie köpte en skitasnygg grå kofta på Zara, lägger in bilden sen. Jag kollade på samma fast vit och en svart. Men jag köpte inget, ska kolla vad jag har hemma först tydligen. Men de är så sjukt snygga! Förresten, jag köpte en stiftpenna, lite orange och silver, grrrrrrrr! Kollade på solglasögon, men hittade inga bra, fanns på H&M och ett par på Kicks, men de var inte värda priset. De på H&M hade för tjock båge tycker jag, men får se. Vill ha de från Top Shop. Får se, vet du några snygga stora solglasögon med smal båge, skriv gärna! :)

Jag kollade också på skorna, var helt slut, överallt, men det fanns svarta vid globen som jag ska köpa i veckanb! *Glaaad!*

Koftorna


Vad har du gjort i dag / helgen?

Kommentarer
Postat av: Annie

ääääääälska koftorna! jag tycker att du ska köpa båda, men det är ju lite för mkt pengar kanske... gör som du vill :)

Postat av: Maria

Åh längtar efter bilder :)

2007-02-18 @ 16:00:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Karin

idag kom föräldrarna på besök så det blev ikea.. igår blev det lugnt och i fredags fest:) ha det fint! ja, ska bli kul att se sen

2007-02-18 @ 16:33:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback