Söndag

Idag har jag varit i Täby Centrum med Olivia.  Vi gick bl. a. till H&M och testade 'lite' kläder, eeh, knske inte så lite, 11 var och jag testade alla, tog kort fram, bak, och på prislappen, typ 4 kort på varje plagg, och jag testade alla, 22 stycken!, förstår verkligen inte hur jag orkade, men jag lägger iaf. in dem under veckans gång, håll utkik och kommentera lite :)
Sen när jag kom hem så bytte jag om och åkte till yogan, jag kände att det inte var igår jag yogade precis, det sträckte något så fruktansvärt i ben och armar, men man vänjer sig. Jag brukar gå bara på söndagar medans Louise och mamma går på både onsdagar och torsdagar, den på torsdagar är en och en halv timme, det blir bara jobbigt för min smak. Då brukar det vaa poweryoga, idag var det ashtangyoga eller hur det nu stavas, det var inte sån stor skillnad alls tycker jag.
ANästa alla som inte har testat yoga tror att man bara sitter och typ ber, men det är mycket ansträngande, testa om du inte har gjort det! Man får tydligen muskler som man inte upptäckt tidigare (?) låter iallafall bra ;D och man ska verkligen inte ge upp efter första gången, då vill man bara dööööö.
Aja, nog talat om min yoga, vad har du gjort idag? skriv gärna, kul med kommentarer :)
Kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag var bla med dej i täbban ;) hehe

2007-02-04 @ 21:02:38
Postat av: Josefine

japps, :)
men nästa gång kanske vi inte ska lägga all tid på att testa kläder, blev 'lite' jobbigt XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback