Sölden, here I come!

sölden = data ?

Nu sitter jag vid datorn, har skrivit upp på en lista vad jag ska ha med till alperna, sölden. Snart klar, hade tänkt att ladda över några låtar och ladda iPoden, fixa iordning allt nu, för att jag ska upp tidigt imorgon, eller ja, vanlig skoltid eftersom att det tar 18 timmar att åka dit! Vi ska åka bil. Ner till skåne, till Danmark, sen Tyskland och därifrån till Österrike, där Sölden ligger. Kommer nog bli rätt så jobbigt, det är nästan ett helt dygn, men vi får göra någonting roligt av det! Vi har två bärbara DVD: spelare, vi har köpt 11 nya inför resan, får också döda några timmar genom att lyssna på musik, läsa tidningar äta gottgott och så! Men iallafall. Jag vill verkligen kunna blogga under semestern, och skriva vad jag gör under dagarna på bloggen, får se om vi får upp pappas trådlösa, vore riktigt skoj! :)
Juste, tidigare idag så hade jag ju prov, var nååågot nervös, som jag alltid blir, men det känndes lätt, svarade på allting. Skönt, imorgon har alla provet när jag sitter i bilen, hihi^^
Vad ska du göra i veckan + helgen, eller kanske lovet, om du också har det :)

Kommentarer
Postat av: Klara

jossan, 18 h är inte ens 1 dygn...

Postat av: Amanda

Låter härligt, lite långtråkigt med bilresan kanske :P

2007-02-22 @ 20:44:23
URL: http://www.fashion4passion.com
Postat av: Josefine

Amanda: Jo, haha, men vi får göra något roligt av det, har nu köpt 11 DVD:er, laddar över en massa nya låtar på iPoden och så, VeckoRevyn, det dödar nog några timmar :)

2007-02-22 @ 20:49:47
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh, vad mysigt! Skidor är bäst.

2007-02-22 @ 22:32:49
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback