Romme

Jag hann tyvärr inte blogga igår, men jag var såå trött. Innan har det varit lite sena kvällar och dessutom gick jag upp klockan 05.15, gick nästan och la mig direkt efter att vi kom hem X)
Det var jättehärligt igår, vi åkte först bussen som gick kvart i sju, jag satt brevid Sanna. Vi kom dit id ungefär 10, det tog ett tag för min att fixa pjexorna eftersom att jag hyrde. De hade tydligen gjort en sån smart funktion att man ställde sig i en  kö med sitt nummer, jag hade varit lite seg och kunde inte bestämma mig vad jag skulle göra på friluftsdagen, men dagen innan kunde vi fixa, så jag hade alltdså kölapp nr. 113 av 114, jippi! haha, men det gick snabbt ändå :)
Idag kändes det som att det var måndad, som att man hade varit borta på en skidsemester. Det var tråkig att gå i skolan igen, man vile verkligen åka mer skidor, men vi hann ändå åka från ca. tio till fyra. Jag hade tur nog min kortaste dag idag, slutade ett idag, men det gör jag bara varannan vecka, såd et var skönt. Sen kom Matilda hem till mig. Jag ska göra hemkunskapsläxan att göra pizza, hade också tänkt att göra förrätt och efterrätt, får se vad det blir av det, skriver mer sen och kan ta kort på det ;D
Men nu måste jag iväg, ska handla lite mat!
Kramar /Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback