Rolig dag!

Haha, den här dagen har varit rolig, alltid roligt när någonting speciellt händer. För ni som inte vet så heter en av mina lärare Rut, och kan vara 'lite' arg vissa dagar. Idag var hon faktiskt glad. Iallafall, hon har fyra repliker hon alltid använder, - inte en chans - nä nä nä - sila snacket, och - det tror jag inte ett smack på. Vi i klassen tycker att de uttrycket är lite skoj, så idag hade vi bestämt att alla sulle rta med en sil var så skulle vi hålla den för munnen när hon sa - sila snacket. Det var få som hade, men vi fick tag till nästan alla via mattanterna och läderlappen  ( en hemkunskapslärare som alltid har läderbyxor, mycket knallrosa läppstift och grått hår ), 10 stycken. Vi pratade ovanligt mycket då sa hon - jag har ju sagt vad ni skulle göra, har ingen hört det? sen började vi brata igen, då kom det! - nä nä, sila snacket! då tog alla fram sina silar och hela klassen började skratta + Rut som vi inte hade förväntat oss, mwahaha! Det var skoj! XD
Nu har jag kommit hem för en liten stund sen och jag har knappt några läxor, bara spanska som är lätt. Ska också ta och smörja in mitt ansikte med Dove lotion som blir brunare för varje gång, min kompis ser jättebrun ut! Men jag tar bara i ansiktet, det luktar ju annars apa, räcker i ansiktet :)
så, vad har du gjort idag då? hänt nåt extra roligt?
Roligt

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är utmanad! Kolla in min blogg! :)

Postat av: Annie

men jossan vafan! du kan ju inte sno englas bakgrund som det dessutom är bild på henne själv på!

2007-02-15 @ 17:00:59
URL: http://anniesmode.blogg.se
Postat av: Josefine

annie: skulle testa färgen, såg att det var ungefär samma färg jag var ute efter, ska ändra, hann inte då :)

2007-02-15 @ 18:32:26
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Sussi

Oj, kan den användas i ansiktet?? Jag håller med dig om att den luktar apa, och påminner lite om klister på kroppen, men hade ingen aning om att man kunde ha den i ansiktet :P Okej, värt ett försök.
Nu har jag kommenterat tillräckligt i din blogg känner jag, haha :P

2007-02-17 @ 18:09:10
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Josefine

Sussi: Japp ;) Alltid roligt med kommentarer! skoj att du kollat genom min blogg ;D

2007-02-17 @ 18:40:49
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Annie

den dagen var bajsarolig x) haha, trodde inte rutitut skulle reagera med ett skratt ;)

2007-02-18 @ 15:26:48
URL: http://anniesmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback