Plugg, plugg, plugg, prov!

Idag efter skolan åkte jag med Sofie till täby centrum för att hon skulle kolla på nya jeans på u-turn, de har värsta rean nu! Sandra skulle vara med en kompis, så hon gick med oss en stund tills hennes buss kom. När vi kom till u-turn så såg hon en kofta hon kollat på tidigare som hon velat ha som kostade 799 kronor, men vad nedsatt till 149 kronor!" helt galet. Vi alla blev helt kära i den när vi såg den och sprang dit. Eftersom att det var en sån rea så kunde man bara lägga undan tills ikväll, det fanns bara två i min storlek, en brun och en vit, med fina blommor på. Vet inte om jag ska köpa den ikväll, imorgon eller inte alls :P skulle lägga ut en bild på den, men vad heter u-turns hemsida?? någon som vet så kan jag kika lite ;D
Nu sitter jag iallafall och ska försöka plugga till mitt so-prov om geografi. Har läst igenom alla 20 sidor igår, måste börja plugga snart, nu egentligen. Jag har engelskaglosor tills imorgon också, woooooops, men de brukar vara lätta. :)
Ha det bra, kramar /Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback