Onsdag

hej gott folk! Jag har raderat hela mitt tema, för att jag skulle göra ett nytt, har lärt mig html:n, alla delar så att jag skulle kunna sitta i timmar och fixa den, men jag har somsagt so-prov imorgon! Har för en gångs skull ändrat mitt pluggande, sitter alltid dagen innan men nu har jag suttit 3 dagar i rad, får se vad som händer med det imorgon. Men det jag nästan är säker på är att det här kommer bli den värsta natten. Jag vaknar upp och bara tänker på provet och är jättenervös och tänker bara på det när jag vaknar. Sen kommer jag till skolan och ska ha provet, precis innan så är jag supernervös, men provet brukar vara lätt, haha. Ska försöka ta det lugnt.^^
  Efter skolan kom pappa och hämtade mig och Louise. Skulle köpa en kofta på u-turn, visste inte vilken färg så pappa köpte båda, Louise får nog den vita och jag den bruna :) Jag hittade också u-turns
hemsida, men det fanns inte så mkt. Tröjan är i märket koppartrans och det här är den svarta, men vi har då somsagt vit och brun. Nu måste jag verkligen plugga det sista!
kramisar! /Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback