Lördag

Idag har jag varit i barkarby. Då för att gå på ikea :) Vi gick också till 'Go' (som de döpt om alla intersport butiker till) för att kolla plexor inför bl.a. alperna, hemtex och din sko. Hittade ett par vanliga uncle boots som man knyter där bak, men mamma tyckte att jag skulle kolla på en annan butik med bättre kvalitet eftersom att alla mina skor där ifrån har skrapats upp där fram och helt enkelt blivit helt slitiga, så att man knappt kan gå i dem för att de inte ska gå sönder, så jag får kolla lite :) Somsagt skriv gärna några butiker jag kan kolla, är ute efter antingen vanliga svarta stövlar eller uncle boots,
ha det bäst, kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: Sten Nachtweij

kolla tidigare kommentarer. Nu är det lördagkväll. Toppenblogg/Sten

2007-02-03 @ 19:13:21
Postat av: Josefine

har sett de, roligt att ni kikar in ;D
japp, så skööönt med lärdag :)
tackartackar :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback