Lördag morgon

Godmorgon gott folk, idag vaknade jag klockan halv tio. Jag brukar vakna vid elva ungefär, men igår hade jag hade tagit ur batteriet ur klockan för att kunna sova ut länge eftersom att jag var så trött, men istället låg jag och funderade hur mycket klockan var, så då blev det tidigare än valigt, haha, nu ska jag gå ner och göra min hemkunskapsläxa, alltså att fixa frukost och baka scones :)
Har inte hunnit blogga förrän nu eftersom att jag letar bilder att ha på bloggen :)
 Hur har din morgon sett ut? Berätta gärna :)
Tillsvidare, kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin din blogg blev gumman...

2007-02-03 @ 11:56:42
Postat av: Klara

va fin din blogg blev gumman...

Postat av: Farfar o farmor i Vimmerby

Provat Din Chevrémacka.Fick bara tag i mindre fet ost.Den blir lite saltare så ta den vanliga. Det var jättegott.
Fin blogg Du har.Glömde Din bloggadress men kom till den via två snygga tjejers blogg vad de nu heter. Må så gott.Solen lyser o allt är bra.Ses på fredag.

2007-02-03 @ 15:05:22
Postat av: Josefine

klara: tack så mycket! ;D din är också fin, såg att du hade gjort om den :)

farmor och farfar: Toppen :) Visst är den god, ska nog göra den ikväll med, Louise var aldrig med igår :)
Tack så mycket :)

2007-02-03 @ 17:59:03
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback