Inte sant!

Idag åkte jag, Louise, min kusin + hans tjej till Täby Centrum, skulle gå in och köpa koftan som jag bloggat om tidigare. Jag hade lagt undan den tills på morgonen idag när de öppnade, alltså klockan 11.00. Klockan 15.00 så varjag där om bara för att jag skulle köpa den så, vad tror ni händer när det är mig? Jo, den är sluuut! Den kostade bara 74.50:-, aja, får leta vidare...
Vet du något ställe där de har en vanlig svart kofta, stickad med knappar, skriv då gärna i kommentarerna, behöver köpa en snart :)


Kommentarer
Postat av: Annie

zara har en massa... men köp ingen mörkgrå, jag tror jag ska köpa en sån.

Postat av: Josefine

okej ;D
tackar, ska kolla på hemsidan :)

2007-02-11 @ 18:27:23
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback