I Alperna

Jag är överlycklig! Jag skulle ga ner och basta och sag en data, gratis att ga in ocksa! Nu slipper jag ga in pa ett internetcafe där man betalar.
Vi kom hem ca. klockan halv 5 pa morgonen. Vi bor i en stuga, i största rummet högst upp :) När man aker hit sa aker man pa en smal väg, 2 mil upp pa ett berg. Högst upp. Som pa Kalle Anka pa julafton:P Dez är riktigt mysigt och pa kvällarna far vi 3-rättersmiddag. Typ alla snackar tyska, en svensk bil har jag sett, har iaf. lärt mig nagra ord :)
Idag har vi akt skidor länge, helt slut, är lite rosig om kinderna.  Vädret har varit sadär, blev lite sol. Pa det sista aket sa var vi uppe pa ca 3000 eters höjd, hihi.

Men nu maste jag basta och sen duscka inför kvällen, ha det bäst! / Josefine

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Toppen! Vad fint, att vi kan nå varandra så här! Hoppas det finns snökedjor! Lycka till med allt åkande och mys i "stugan". Här allt o.k. Hälsa alla.
Britt o Sten

2007-02-25 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback