Fredagskväll

Nu är det äntligen fredag igen!
Nu har jag ätit förrätten och varmrätten. Till förrätt var det vanligt toastbröd med chevreost och det in i ugnen. När det smält lite så tog man på flytande honung och krossade mandlar, uuunderbart gott! och till varmrätt var det pizza capriccosa, mums mums. Snart ska jag göra efterrätten som ska vara apelsinsallad :)
Jag sitter och flippar mellan Let's Dance och Så ska det låta. Jag tycker nog att så ska det låta är lite roligare att kolla på hela programmet, Let's dance tröttnar man på lite eftersom att man bara dansar hela tiden :P
Vad gör du? Skriv, vore kul med lite kommentarer :D
Kramar /Josefine

Kommentarer
Postat av: ullis

jo vi åt tacos, de va också jätte gott... håller med det är lite trögt med let´s dance ibland! jag ska snart va me olivia :P

2007-02-02 @ 20:36:51
Postat av: Moa ffs,

Tjafan Jossan, nu har jag kommenterat din blog :)

Jag gjorde inte så mkt, var på dans .. pallade inte gå ut på fest så jag var kvar hemma å vi hade någon fuckad middag här ..

hade bra gumman ^^

2007-02-03 @ 22:19:53
Postat av: Josefine

hahha, äntligen, men du får kolla in sen, håller på att fixa tema XD :P
okej :)
tack detsamma, pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback