Från igår, bio + bowling

Igår innan bion så gick jag med min kusin, hans flickvän och min syster på discobowling, det var roligt, men jag kom näst sist, men roligt var det! Den började 19.00 och slutade 20.00, då gick jag direkt till bion som låg ungefär 500 m. bort. 
Där stog Victoria från min klass och hennes kompis. Hon hade varit sjuk en vecka + åkt skidor så vi hade inte setts på jättelänge, de satt raden under oss, hihi :)
Vi var somsagt på linas kvällsbok som jag nämnt
tidigare, den var helt okej och rolig, vissa säger att böckerna är bättre, få läsa dom och se :)
Den slutade ungefär klockan tio, sen kom våra föräldrar och hämtade oss. När jag kom hem kom jag på att jag inte hade ötit någonting under dagen, bara frukost, så jag satte min direkt och åt middagen efter en liten stund när jag kom hem, ungefär 22.45, hihi.
Nu har jag nyss ätit en stor helgfrukost, yummmie!
Vad har du gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback