Förrätt

Jag kom på när jag hade börjat äta att jag ville ta kort, så den här bilden är då inte så bra, men men, det spelar inte så stor roll, hade tänkt att göra en ikväll också, får se om jag hinner att ta kort innan ;)
Det är en både god och lätt att göra, om ni inte vet vad ni ska göra för förätt, den är också lätt att göra och tar mycket kort tid :)

ingredienser:

♥ rostmackor

♥ chevréost

♥ flytande honung

♥ mandlar

gör så här:

♥ skär bort kanterna på brödet, lägg på en bit chevréost och lägg in i ungen i ungefär 5-10 minuter. Lägg sedan på flytande honung. Krossa mandlarna ( så att det blir enklare att äta ) och lägg till sist på :)
testa! det är så underbart gott!

förrätt


Kommentarer
Postat av: ida

WOOOOOOOOW! NI HAR LIKADANA TALLRIKAR SOM OSS! RESPEKT!

2007-02-05 @ 20:11:49
Postat av: sia

det där är sjukt gott, men jag har aldrig ätit det med mandlar på:), nägat att prova kanske!!?

Postat av: Josefine

riktigt gott! testa nästa gång, men man känner ju smaken mest av osten :P

2007-02-06 @ 20:15:35
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback