Dagens köp

dagens köp

Tröjan från
Gina Tricot som jag har kollat på tidigare var på rea igår ( har en i beige ), den kostade79 istället för 149 :-. Idag när jag skulle köpa den så kostade den endast 29 :-, det var ju riktigt bra!
Jag köpte också svart brett sidenband på åhlens, en rulle på 5 meter för endast 49 :-, alltså 10 kronor per meter. Vet inte vad jag ska göra hela bandet, men bättre än att köpa på en syaffär där en meter kostar 20 kronor :)

inte precis bästa bilderna,  men får duga :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

på panduro hobby eller vad det heter kostar en meter 6kr ;)

2007-02-13 @ 21:36:28
Postat av: louise

kommentaren var från mig :P

Postat av: Josefine

jaha oj, det var riktigt bra! får kolla där när jag ska köpa en annan färg, tack så mycket för tipset!

2007-02-13 @ 21:40:11
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback