Brytna nyårslöften

Det finns en sak, som många inte kan stå emot, och det är godis. Jag själv är (har jag kommit fram till) sockerberoende. Mitt nyårslöfte var att äta godis en gång i veckan och börja träna, Grattis! Det har inte precis blivit så, godis 3 dagar i veckan och ingen träning, måste ta tag i saken, men har en problem, vad ska man börja träna, förslag? Vi köde acrobatik på gympan idag, det var kul :) Har varit inne på handboll eller volleyboll eller nåt sånt, men vet verkligen inte. Går iofs på yoga, men vill ha en till sport! Skriv om du kommer på något roligt så kan jag kolla! :) 
Jag och Olivia hade också bestämt godislöfte, bara 10 stycken på lördagar, men nu på Onsdag så fegar hon ut, hon är sockerberoende! :P

godis

ser det inte frestande ut? haha

Kommentarer
Postat av: eleonor

åå, den absolut roligaste sporten är ju dans! enligt mig. Även om man inte tror det så är det riktigt bra träning och man får tränad och smidig kropp, släppa loss till musik, underbart! www.folkunivarset.se har många bra danskurser, du väljer din stad, och sedan trycker du vidare på vårens kurser, och sedan dans. Brukar vara bra välutbildade lärare och ett stort urval dansklasser, för olika nivåer. lycka till!

Postat av: Anonym

tack så mycket, får kolla :) men saken är ju den att man måste börja om i en nybörjargrupp vid dans va? :) tack för rådet!

2007-02-07 @ 20:11:41
Postat av: Josefine

/ Josefine :)

2007-02-08 @ 07:54:35
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback