Bra dag!

Jag är riktigt nöjd med min dag idag! Jag satt och pluggade hela morgonen fram till lunch. Sen klädde jag på mig och städade mitt rum, nu är det riktigt fint! frågan är ju länge det håller, men det är en annan femma :P Sen så åkte vi till Täby Centrum för att lämna tillbaka skorna. Till sist åkte vi förbi ONOFF för att köpa en massa DVD:er inför alpresan. Nu har jag precis kommit hem, ska sätta mig och kolla igenom det sista i engelskan :)
Det blev tyvärr inte den efterlängtade promenaden, gjorde en massa annat, men alperna kommer ju bli underbart! 
Hur har din dag sett ut?
Dammsugare

Kommentarer
Postat av: Olivia

Min dag i dag, har inte varit så jätte bra! eftersom jag bara har varit i skolan ;) haha, men om 20 min slutar vi! :D äntligen...

2007-02-22 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback