Vårjacka i veckan!

Jag hade tänkt att åka till stan i helgen och köpa en vårjacka, har en från förra året, men nu är jag inne på mer.. stickat! Tror att jag ska köpa någon av de på bilden, har velat ha en kort i armarna och några få knappar, som på den högra bilden länge, har också sett en beige fin från veromoda. Kollade igenom hela H&M:s sida, och de här var den enda jag hittade, riktigt snygg och superpris!
I mina förra kommentarer så sa någon att det fanns en vit stickad på ellos, de här var den enda jag hittade, jättesnygg. Hoppas att det inte är en sån min kompis annie har, inte roligt att ha samma ju ;) 
Så, vilken tycker ni om bäst? Kanske båda? Om jag betalar en och mamma en, för jag tror inte att jag får båda eftersom att jag redan har en dock från förra året. Det är ju riktigt bra priser!




varjackor
                                                             

vit: 299 :-
svart: 249 :-

Kommentarer
Postat av: annie

du kan få köpa min om du vill.. :)

Postat av: Josefine

är det den du har? jag får se hur det vlir med de ;)

2007-04-01 @ 18:58:49
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Malin

Den svarta är SÅ söt och jag passar SÅ inte i den ;) hahaha

2007-04-01 @ 19:09:52
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Klara

är det inte typ den annie har och den annie bloggade om förut?

2007-04-01 @ 19:36:39
URL: http://klarasundsvik.blogg.se
Postat av: Josefine

Klara: Jag har skrivit om det i texten, läsa innan kommentera? haha
Och jag behöver inte köpa den för att den är med på bloggen, right? ;)

2007-04-01 @ 20:26:59
URL: http://josfine.blogg.se
Postat av: Anonym

Den svarta har jag själv och den är fin och skön! men som vårjacka funkar den inte, du fryser nog. den värmer inte det minsta eftersom det blåser in överallt. Den är mer som en vanlig topp.

2007-04-02 @ 14:48:37
Postat av: Anonym

jag har den svarta i annan färg,det är kan inte kallas jacka,mer tröja:).

2007-04-02 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback