Nyttigt godis

Jag har brytit mitt nyårslöfte att bara äta godis en gång i veckan, ska försöka skärpa mig, det finns ju andra, så mycket nyttigare saker som kan ersätta godiset.
Chokladdoppade jordgubbar är helt klart en favorit, det fixade vi iordning när mamma fyllde år. Natursnacks är också gott och någon efterrätt som kesella mixat med hallon, underbart!
Men vad är det då som gör att man väljer godis? Dels att det är mycket lättare att bara ta påsen, lägga sig i soffan och äta istället för att börja a fram en massa saker och fixa iordning en god dessert. Men nog är det värt allt   arbete för att få något så gott och nyttigt. Det ska bli mitt efter-påsk löfte, att bli nyttigare! haha ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till :) Härlig bild!

Postat av: Anna

har redan en ask hemma, och vindruvor :)
annars brukar jag köra på att köpa morötter och röd parika som man skär i stavar och doppar i nån dipp. det är as gott :)

2007-04-09 @ 20:13:19
URL: http://www.anna851219.blogg.se
Postat av: Estelle

Mmmmhh!

2007-04-09 @ 22:37:32
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: sannasnyggthebest

jossan älskling du e ju smal som en sticka, du behöver äta ;) ellerså kan du alltid ta lite av mitt fett x) DET skulle behövas ;)
hihi
ÄÄÄÄLSKAR DEJ<33

2007-04-10 @ 19:09:19
Postat av: sannasnyggthebest

jossan älskling du e ju smal som en sticka, du behöver äta ;) ellerså kan du alltid ta lite av mitt fett x) DET skulle behövas ;)
hihi
ÄÄÄÄLSKAR DEJ<33

2007-04-10 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback