Läxor och Prov

Jag som trodde att jag var läxfri idag, men tydligen inte. Fick idag reda på att vi skulle ha ett läxföhör/test idag på religion tills imorgon, och lärarens förhör/test är typ prov, scary! Jag har inte pluggat än, men tror att jag kan det eftersom att vi har gått igenom det i skolan, men ska nog läsa på lite till.

Förresten! Jag fick reda på mitt kemiprov idag och jag fick 23/26, och felen var bara slarvfel, som att ett streck inte var spikrakt (slarvfel?! petig lärare!) och att jag hade skrivit såhär: den lampan som lyser mest är:, haha, men nöjd är jag ändå, av de jag har hört som fick reda på det så fick jag bäst, yeeey! ;D

Kommentarer
Postat av: Klara

fixa min blogg nu!!!!!

Postat av: Anonym

ååh gud vad duktigt :D

2007-04-04 @ 19:15:11
Postat av: Anonym

ååh gud vad duktigt :D

2007-04-04 @ 19:15:13
Postat av: Anonym

ååh gud vad duktigt :D

2007-04-04 @ 19:16:46
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Fanny

Va duktig du e :)

2007-04-04 @ 20:33:22
URL: http://fashiionistas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback