Helgen

Jag har varit på landet i helgen, vi hade gäster från Göteborg här, har inte träffat dem sen i somras så det var skoj ;) Vädret var underbart, vi tog också fram studsmattan, den riktigt mycket träning, haha, jag har träningsvärk i hela kroppen eftersom att jag hoppade nassor efter att den ståt ihop packad hela vintern. Jag hoppar alltid så mycket så jag får ont i hela kroppen så att jag inte kan hoppa  längre. Men det är nog för att om jag vill göra en volt, tränar jag tills jag kan göra en volt, haha, nu är det bakåtvolt och flickis som är nästa ;)

hur har din helg sett ut?


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag har också ont i hela kroppen, men det är för att jag har jobbat och festat och sovit för lite i helgen ;p.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback