Hänt mycket idag

Nu har jag kommit hem. Vi var först på färgtema och köpte en massa saker till louise, akvarellpennor, block, mjuka pennor och hela baletten! vi har det sen innan men de har försvunnit, puttsveck! Jag köpte iallafall cernitlera till mina smycket, grön och röd. Vi åkte också till symaskinsgrottan som har flytta från centrum till nåt annat och köpte knappar till min klänning jag ska sy.
Sen åkte vi då till cosmonova och såg korallrevet, spännande, tror att jag ska forska om det när jag ska redovisa i no:n ;) På den där lilla butiken köpte jag ett riktigt pärlhalsband, ääälska!
Efter det åkte vi till arninge, mamma skulle handla lite grejer på ica så jag och louise gick in till h&m och kollade lite. Jag köpte en rosablommig väska, urgullig! Louise köpte ett halsband och nagellack, hon hade glömt pengar hemma så hon fick låna av mig, så snäll jag kan vara!

Nej nu ska jag sätta mig och sy och fixa mina smycken. Om du kanske sulle vara lite intresserad så skriv i kommentarerna så kontaktar jag dig när bilder kommer ut osv, ciaaaaaaaaao ;)

observera att bilder på väskan och pärlarmbandet kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, hur gick pysslet? :)

Postat av: Anonym

ja vist har hon!?....väntar med spänning på bilderna:)

2007-04-10 @ 22:19:18
Postat av: Anonym

ja vist har hon!?....väntar med spänning på bilderna:)

2007-04-10 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback